proXess Basic

  Η εφαρμογή proXess Basic απευθύνεται σε μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις οι οποίες έχουν ανάγκη απο μια σοβαρή και ευέλικτη λύση, η οποία τους προσφέρει την άνεση στη καταχώριση, την απλοποίηση των διαδικασιών της αλλά και τη σωστή πληροφόρηση.Την ανάγκη αυτών των επιχειρήσεων για πλήρεις αλλά και οικονομικές εφαρμογές, την καλύπτει πλέον το ανανεωμένο πακέτο proXess Basic. Η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα παρακολούθησης των πολύ βασικών σημείων μια επιχείρησης, ανάλογα πάντα με τις ανάγκες κάθε επιχείρησης.Η εφαρμογή είναι σχεδιασμένη με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε σε περίπτωση ανάπτυξης ή δημιουργίας νέας ανάγκης, να μπορεί να υποστηρίξει επιπλέον υποσυστήματα που θα καλύψουν τις νέες διαδικασίες.


Τι περιλαμβάνει:

 Αποθήκη: (διαβάστε περισσότερα για το υποσύστημα Αποθήκης):

  •  Διαχείριση προίοντων

Πελάτες/Προμηθευτές: (διαβάστε περισσότερα για το υποσύστημα Πελατών ή Προμηθευτών):

  • Διαχείριση πελατών/προμηθ.
  • Εισπράξεις-Πληρωμές
  • Μαζική αποστολή e-mail

 Πωλήσεις/Αγορές: (διαβάστε περισσότερα για το υποσύστημα Πωλήσεων ή Αγορών):

  • Απλή καταχώριση παραστατικών
  • Έκδοση παραστατικών 
  • Προεπιλεγμένες φόρμες εκτύπωσης
  • Παραστατικά χωρίς προίοντα
  • Βασικά παραστατικά
  • 2ος αριθμός παραστατικού
  • Έγγραφα εταιρίας

 M.I.S - Αναφορές / Reports:

  • Report Level 1 - Βασικές αναφορές                                             

 Γενικά:

  • Εργασίες νέας χρήσης
  • Κωδικοί εργασίας
  • Form Scripting
  • Αυτόματο back up (ACCESS)
  • Ιστορικό χρηστών